Radiostacja
Przygotowania do zabawy
Teren
Kilka budynków w lesie.
Drużyny
Niemcy: 4-6 osób
Polacy: 4-6 osób
Rekwizyty
– Przedmiot udający bombę + minutnik,
– przedmiot udający radiostację,
– narzędzia.
Zadania Polaków
Zdobyć narzędzia, uwolnić inżyniera, rozbroić bombę przed upływem czasu (tylko inżynier może rozbroić bombę i tylko przy użyciu narzędzi), przywrócić łączność (naprawić radiostację).
Zadania Niemców
Utrudniać Polakom wykonywanie zadań.
Uwagi
Minutnik zostaje uruchomiony tuż przed grą. Jeśli inżynier przed upływem tego czasu nie rozbroi bomby, Polacy przegrywają. Inżynier na początku gry jest zakładnikiem Niemców. Jest skuty/skrępowany i przebywa gdzieś z Niemcami. Polacy by go uwolnić muszą najpierw zdobyć narzędzia dzięki którym mogą go rozkuć/przeciąć sznur.
Trafiony Niemiec (strona broniąca) udaje się na swój resp, czeka tam 1 min i wraca do gry.
Trafiony Polak (strona atakująca) czeka na medyka lub wraca na swój resp, czeka tam 1 min i wraca do gry.
Jeśli gracz zdecydował się wrócić na resp nie może już zostać uleczony.
Medyk zostaje wybrany i oznaczony przed grą. Może nieść maksymalnie bandaży dla 2/3 graczy z teamu.
Medyk leczy trafionego gracza poprzez zawiązanie mu bandaża na ręku.
Uleczony gracz po ponownym trafieniu schodzi na resp, zostawia tam bandaż, czeka 1 min i wraca do gry.
Medyk może leczyć siebie samego. Gdy skończą mu się bandaże udaje się na resp gdzie są ich zapasy.
Pamiętajcie, że bandaże gracze mają zanosić na resp, a nie przekazywać medykowi!