Airsoft Total Freaks
Grupa Airsoftowa - Forum

FFA - 7.01.2018 Niedziela

jaqs - Nie 17 Gru, 2017
Temat postu: 7.01.2018 Niedziela
Są jacyś chętni na wymianę kompozytu na nowy rok?
Miejscówka do ustalenia.


TAK:
1) JaQ
2)świeżak

Simi - Wto 19 Gru, 2017

TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi

frostbite - Wto 19 Gru, 2017

A może postrzelamy po ciemku? ;)
Simi - Sro 20 Gru, 2017

Ja jestem za ;)
BoChen - Sro 20 Gru, 2017

7...7... w sumie jestem chyba na tak :)

TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen

frostbite - Sro 20 Gru, 2017

TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost

JaQ, a może po ciemku?

jaqs - Czw 21 Gru, 2017

Ale kiedy, w niedzielę? W grafiku to jedyny dzień kiedy będę uchwytny a do tego swiezak może się pogubić w nocy ;) Gość się mocno wkręcił ... Ba, karabin nawet kupił :D Jak się nie zbierze ekipa od nas to chce gdzieś podjechać na ogólną strzelanke, żeby pokazać co i jak.
Ja osobiście jestem za nocna strzelanka jak najbardziej ...ale jak będzie cieplej ;)

frostbite - Czw 21 Gru, 2017

Jak ekipa się nie zbierze, to może też gdzieś dalej pojedziemy.
jaqs - Czw 21 Gru, 2017

Jak ktoś ma jakieś propozycje odnośnie takiej wyjazdówki to śmiało. No chyba że po prostu bedzie typowa zbieranka na oczyszczalni
Szeszu - Sro 27 Gru, 2017

TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu

Mlody - Sro 27 Gru, 2017

TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody

Mlody - Czw 28 Gru, 2017

TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)

Simi - Czw 28 Gru, 2017

Jeśli wszyscy z listy dopiszą to już jest minimum do postrzelania, a jak ktoś gdzieś będzie coś i do nich podbijemy to będzie jeszcze fajniej. Na razie cisza, zobaczymy po nowym roku czy ktoś gdzieś planuje strzelać.
jaqs - Czw 28 Gru, 2017

Znowu się robi przewaga ekipy łódzkiej :)
Mlody - Pią 29 Gru, 2017

Czekamy jeszcze na info od 2 ludzi od nas czy dadzą radę się stawić ;)
Simi - Pią 29 Gru, 2017

No i fajnie :) Też czekam jeszcze na info od kilku osób. :killer2:


TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11)

No i siły Uć-TM się wyrównały ;)

czara - Pią 29 Gru, 2017

A przepraszam gdzie to się spotkanie obywa się?, ponieważ, że, bo nasz najlepszy kolega G! jednak wskrzesił moje "M" i może wreszcie trochę bym się z Wami poruszał :brawo2: :brawo2:
ZZ - Sob 30 Gru, 2017

Wygląda na to że w końcu dam radę.

TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11) ZZ
12)

Simi - Sob 30 Gru, 2017

czara napisał/a:
A przepraszam gdzie to się spotkanie obywa się?, ponieważ, że, bo nasz najlepszy kolega G! jednak wskrzesił moje "M" i może wreszcie trochę bym się z Wami poruszał :brawo2: :brawo2:
No kurwa wreszcie :) Zobaczymy gdzie. Pewnie Oczyszczalnia. JaQ zadecyduje gdzie i z kim. Możemy jechać na Uć czy gdzieś, możemy podbić do kogoś w TM jeśli ktoś będzie coś robił, możemy sami, mi tam obojętne :)
ZZ napisał/a:
Wygląda na to że w końcu dam radę.
No i zajebiście :)


TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11) ZZ
12) Mlekoo
13) Krystian
14)

jaqs - Sob 30 Gru, 2017

Oczyszczalnia, chyba że ktoś ma lepsze pomysły...
Jabol - Sob 30 Gru, 2017

Myślę ze wpadnę. Jeszcze spróbuje chłopaków ode mnie ogarnąć ;)

TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11) ZZ
12) Mlekoo
13) Krystian
14) Jabol

Krisu - Pon 01 Sty, 2018

Wstępnie się melduję na to strzelanie.

TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11) ZZ
12) Mlekoo
13) Krystian
14) Jabol
15) Krisu

Cyber G! - Wto 02 Sty, 2018

Jeśli by mnie ktoś poratował baterią, bo mi li-po padło to chętnie się wybiorę.

:TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11) ZZ
12) Mlekoo
13) Krystian
14) Jabol
15) Krisu
16) G!

Szeszu - Wto 02 Sty, 2018

:TAK:
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11) ZZ
12) Mlekoo
13) Krystian
14) Jabol
15) Krisu
16) G!
17) Erti (Świeżak ale bedzie mial wszystko)

jaqs - Wto 02 Sty, 2018

No to nieźle dojebało ludzi :P
Simi - Wto 02 Sty, 2018

:brawo2: :killer2:
CUKIER - Sro 03 Sty, 2018

Żal nie przyjść :D
1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11) ZZ
12) Mlekoo
13) Krystian
14) Jabol
15) Krisu
16) G!
17) Erti (Świeżak ale bedzie mial wszystko)
18) CUKIER

jaqs - Czw 04 Sty, 2018

:karabiny: Zbiórka o 10.00 na Oczyszczalni :karabiny:
Cyber G! - Czw 04 Sty, 2018

znajdzie się dla mnie prąd?
jaqs - Czw 04 Sty, 2018

Ja ci mogę wziąć NiMh tylko się przypomnij smsem
Simi - Pią 05 Sty, 2018

1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11) ZZ
12) Mlekoo
13) Krystian
14) Jabol
15) Krisu
16) G!
17) Erti (Świeżak ale bedzie mial wszystko)
18) CUKIER
19) Czara
20) Adi
21) Przemo (50%)

Jabol - Sob 06 Sty, 2018

1) JaQ
2) świeżak
3) Simi
4) BoChen
5) frost
6) Szeszu
7) Młody
8 ) Przemek (kolega moj i Arka po raz pierwszy bedzie w Tomaszowie)
9) Ciocia
10) Angela
11) ZZ
12) Mlekoo
13) Krystian
14) Jabol
15) Krisu
16) G!
17) Erti (Świeżak ale bedzie mial wszystko)
18) CUKIER
19) Czara
20) Adi
21) Przemo (50%)
22) Valor
23) Janek
24) Dawid

PS. Znajdzie sie u kogoś replika do pożyczenia ?

Krisu - Sob 06 Sty, 2018

Tylu chłopa?? Co tu się odj*bało XD
CUKIER - Sob 06 Sty, 2018

Jak to co? Pełna mobilizacja :lowca:
JJ - Sob 06 Sty, 2018

Chyba bede jesli bateria zagada. Ladowarka sie popsula :/
jaqs - Sob 06 Sty, 2018

Mam zapas jak coś
JJ - Nie 07 Sty, 2018

https://drive.google.com/folderview?id=1Up4JnhBITjd7uuEBpfKoP0YMDv6qNh1r
JJ - Nie 07 Sty, 2018

Link dziala?
Jabol - Nie 07 Sty, 2018

Link działa :)
Dzięki za strzelanie było fajnie, gieta w miarę działał do i kogoś trafiłem XD Tylko pogoda mogła by być trochę lepsza :P Przy okazji dziękuje koledze za przeczyszczenie zatok :P

frostbite - Nie 07 Sty, 2018

Moje foty wyszły po chuju fest. Gówno było widać... I gówno wyszło.
Simi - Nie 07 Sty, 2018

Aż szok, że mimo średniej pogody tylu ludzi dopisało. Dzięki wszystkim za fajną grę i do następnego :D
frostbite - Nie 07 Sty, 2018

Aaaa, no i tak. Fajna gra :lol:
Krisu - Sro 10 Sty, 2018

Strzelanka przyjemna nie przeczę :P

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group